onsdag 6. september 2017

En forbannelse er brutt

Ja, det føles ut som det har hvert en forbannelse over meg i dette vannet, ikke det at jeg har fisket veldig mye her, men noen netter har det blitt. Jeg tror nok at de nettene har blitt tilbrakt på feil plass til feil tid, men det vet man jo aldri, men det er en fattig trøst om ikke annet.

Så endelig skulle det løsne og for en start det ble, jeg trodde et lite øyeblikk at jeg skulle ende opp med en 10 kilos som første fisk og det var jaggu ikke langt unna, 9,6 kg er en grei start:) Det var en lettelse å endelig få en fisk og brått ble jeg ivrig etter å prøve mer her. Det skulle jeg aldri ha gjort, for det ble to blanke netter igjen, dog med mista fisk, så det var jo noe og det gir jo håp:)

Nå får vi bare håpe det kommer litt sol å varme, så kanskje det blir en natt eller to til før det er over for i år.
9610 g.