mandag 18. mai 2015

Helgens fiske

Det ble ikke så mye fisking som jeg hadde håpet på i helgen, men litt ble det. Dessverre var fisket heller dårlig og det ble mest blanking.

Den ene kvelden begynte bra, for da jeg hadde kjørt ut stang nummer tre å kom inn på swimmen igjen, så jeg at pod`n hadde veltet. Jeg skjønte jo fort hva som hadde skjedd, men jeg måtte løfte opp begge stengene for å kjenne etter, for jeg viste jo ikke hvem det hadde runnet på. Heldigvis kjente jeg litt små napping i den ene og tur som var fikk jeg den jaggu opp også. Kvelden kunne ikke ha begynt noe bedre, men dessverre så skjedde det ikke noe mer iløpet av natten og selv om jeg fikk ett par 3 kiloser utpå morgenen, var jeg litt skuffet.

Nå får vi håpe på sol og varme fremover, så kanskje det blir litt mer liv i karpene.
6750 g.