fredag 14. juli 2017

Litt kveldsfiske

Noen ganger er en liten kveldstur nok og jeg synes det er utrolig tøft at det finnes et vann rett i nærheten av der jeg bor, som det kan være litt liv på kvelden. Det er deilig å pakke lett innimellom og bare ta med ett par stenger å vippe ut rett ved land. 

Det er ikke hver kveld det napper, men det har gjerne skjedd noe ofte synes jeg. Jeg har mistet noen få fisker også, noe som nesten er unngåelig her, da det nesten ikke er åpent vann.
Mistenker at jeg var borti vannets største fisk her en dag, den var på andre siden før jeg rakk å summe meg. Slik kan det gå noen ganger, men det var surt, da dette har vært en jeg hadde veldig lyst på, den veide jo 12 kg i fjor. Men jeg har ikke gitt opp enda og kanskje er jeg så heldig å får en mulighet til:)

Her er noen bilder av de jeg har fått.
7,6 kg
6,2 kg.

5,5 kg.
5,1 kg.
En meget spesiell fisk på 4 kg, jeg vet ikke om den har vært skadet engang, men det så ut til at den har vært sånn. Kanskje en blanding av skjell og speil :)