mandag 17. juni 2013

Reddet i siste time

Det var lite fart i karpene der jeg var natt til lørdag, for etter å ha kikket rund på plassene jeg fisket, litt utpå dagen på lørdagen, fikk jeg se at alt fòret lå urørt igjen. Jeg fikk se noen karper her og der, men de sto bare å solet seg under noen busker.

Det ble riktig nok en karpe tidlig på morgenen her, men trua var borte og jeg reiste hjemover for å prøve litt i et annet vann. Været satte en liten stopper for akkurat det, men på søndags kvelden, rett før jeg skulle pakke sammen. Da dro det til og en heftig fight blant masse blekker, ble litt i overkant nervepirrende, men det gikk veien og en kraftig plugg av en speilkarpe lå i håven. Da var plutselig helgen reddet likevel og jeg var glad for at jeg aldri klarer å pakket sammen å gi meg:)
5570 g.
Her sto de og nektet å røre på seg:)
8110 g.