søndag 13. september 2020

Femundsmarka

 Da det ikke ble mulig å reise sørover i år, så fikk man prøve å finne på noe spennende her til lands. Jeg har endel på bucket lista for å si det forsiktig, men det er ikke alt som frister fruen like mye😂

Noe som fristet begge to, var en tur til Femundsmarka. Dette er noe vi har snakket om i flere år, men da egentlig litt lengre tur med kano innover nasjonalparken. Slik ble det ikke i år, men vi tenkte det var greit å ta noen dager der og bli litt kjent i området til å begynne med.

Jeg har lenge vært sugen på å prøve meg på Harrfiske og nå endelig skulle jeg få prøve meg på dette. Vi fikk endel Harr også, men fisket var tregt og de store var ikke så bitevillig dessverre. Men jeg hadde veldig lyst til å få Harr på fluestanga og akkurat det klaffet greit. Naturen der er jo nydelig og det frister absolutt med en tur tilbake igjen senere.

Fruen med Har på 980 g.


Det er ikke ofte jeg hiver fangsten i panna, her med Harr og Ørret.




Sjelden kombinasjon

Gjedde var det også der.