tirsdag 17. juni 2014

17-4 til guttungen

Ja, så dum kan man bli og dra med seg guttungen ut på fisketur, ikke nok med at han fikk flest, men han fikk jaggu størst også:) Dette er ikke ett resultat jeg kan leve med, men som jeg smertelig må bite i meg, frem til neste tur.

Vi fikk 21 stk og mista sikkert 10 stk, så det ble ikke mye søvn denne natten, men det var rolig mellom 24.00 og  04.00. Litt usikker på om de har gytt eller ikke, for jeg synes ikke de var spesielt feite, selv om noen var greie. Største fisken var 2500 g. og nesten 55 cm, så det kan jo tyde på at gytingen er ferdig.
Det var faktisk første gang jeg fisket her og det blir helt sikkert ikke siste gang, men nå har vi litt erfaring herfra og da blir det litt lettere neste gang man kommer hit, vi surra litt første kvelden, før vi var ordentlig i gang:)
Ikke veldig estetisk pen, men likefullt turens største 2500 g.





Min største på 2410 g.