mandag 20. august 2012

Ikke alltid det hjelper å fòre...

Etter endel turer frem og tilbake med fòringsbøtta, var det på tide å prøve en natt. Da det hadde meldt regn natt til lørdag, tenkte jeg å prøve da. Det hender jo at regnvær setter litt fart på fisket på denne tiden, ikke for det, det har vært nok regn i sommer:)

2 stenger ble plasert i området jeg hadde fòret og 2 ble plasert på helt andre plasser. Halv fem på morgenen rasla det i stanga og en skjeller på 5380 g. vekket meg opp fra drømmeland. Det regnet bra, så jeg orket ikke å ro ut med agnet igjen. 3 timer senere måtte jeg ut i regnet igjen og en ny karpe på 5060 g. gjordet meg rimelig våt. Begge disse karpene fikk jeg på stengene som var plasert langt unna der jeg hadde fòret. Det var jo de 2 andre stengene jeg hadde mest trua på, men men det spiller jo ikke noen rolle, så lenge det ble fisk.
5380 g.
5060 g.