søndag 16. september 2018

En kald natt

Jeg klarte heldigvis å få lurt meg ut en natt til og jaggu ble det ikke fisk også. Det ble testing av en ny swim for mitt vedkommende, det har blitt fisket endel her av andre, men det er ikke mange fiskene som har blitt landet her. Så litt skeptisk var jeg, men det er jeg jaggu bestandig😂

Det blåste sur nordavind, noe som vanligvis ikke er bra fiskevær og det ble ikke sent før jeg krabbet inn i soveposen. Det har blitt høst og det ble en kald natt, men halv fire runnet det og en fin skjeller var sugen på litt nattmat:)
Tidlig på morgenen, fikk jeg besøk av Polland og det tokk vel 5 minutter, så hylte det til. Det var en speil som bestemte seg for å snagge skikkelig og ett heftig lukemaraton var unngåelig. Heldigvis gikk det bra denne gang også.

Tror nok dette ble siste turen for i år, med ett bitte lite forbehold😂
8760 g.
7580 g.