fredag 26. juni 2015

Litt gammelt nytt

Ja, de fleste har vel kanskje sett på facebook, at jeg fikk en skjeller på 10+ for en uke siden. Det er så mye som skjer på denne tiden, at det blir liksom ikke tid til alt, derav litt sen oppdatering her.

Jeg trodde at det kom en skikkelig hugg periode, da det endelig løsnet litt med den speilkarpa først og noen netter etterpå så mistet jeg en som kjentes fin ut. Det var jo bare å regne med, da det er så mye blekker som det er her. Men jeg fikk et plaster på såret natta etter, på plassen jeg så en karpe som hoppet 2 ganger kvelden i forveien. Det ble nok en heftig fight inne i blekkene, men denne gangen kom jeg seirende ut av det, heldigvis:) En smellfeit skjellkarpe på 10,34 kg hadde latt seg lure og turen dagen før, var nesten glemt. Da tenkte jeg at nå er det bare å kjøre på videre, men de siste turene har alt vært som normalt igjen, ikke et pip.
10340 g.
En liten luring fra kleiva for litt siden:)