mandag 2. juli 2012

Tommy tiger`s:)

Det har blitt mye fisking i det siste, men ikke de helt store resultatene, men noen fine fisker har jeg fått lurt. En blir litt koma hue når en fisker på kveldene også, i tillegg til helgene, derfor har jeg heller ikke hatt overskudd til å skrive noe her.

Forrige helg ble bare en natt brukt til karpefiske og det ble ikke rare greiene, med kun en mista karpe på natta. Fikk en fin suter som en trøst utpå formiddagen og det hjalp jo litt. Ellers har det hvert mye sørvfiske og mye sørv har det blitt, men de store har holdt seg unna krokene mine, bortsett fra en da.

Denne helgen ble satt av til karpene og selv om det hadde meldt bare dritt vær, så kjørte jeg ivrig innover rett etter jobb på Fredag. Det var flere som hadde tenkt samme tanken som meg, for både Joacim og Flemming dukket opp og skulle også tilbringe helgen her. Det var igrunn deilig med litt selskap og det er alltid morsomt å treffe likesinnede.
Det begynte bra, for halv elleve på Fredags kvelden, ligger første karpa i håven og i grålysninga dro det til igjen, men denne mistet jeg. Det var greit å ha noen å plage litt utover dagen og spesielt med det været som var i helga.
Utrolig mye en har å prate om når man deler samme hobby og med et par pils ble det fort en trivelig ettermiddag:)

Jeg trodde det var store muligheter for noe mer action siste natta, men så feil kan man ta, bortsett fra et ande run på morgenkvisten, var det dødt. Joacim fikk hilse på arret igjen og en skjell på noe over 5 kilo siste natta.
7360 g.
2740 g.
1050 g.